En RUTIN!

TJOHO!
Idag ska jag försöka trappa ner på texten,
jag är rätt trött och oinspirerad gällande skrivandet idag dessutom!

Men jag måste bara berätta att jag  ÄNTLIGEN har EN RUTIN!
hur underbart är inte det :) morgonen flöt på som i sjunde himlen!
*startade Dora & Diego (deras favoritprogram, engelskt/spanskt) +  käkade frukost samtidigt
* kläder på, bytablöja, kamma håret o borsta tänderna!
Allt utan något som helst problem! sen lekte vi och så kom Maria!

Börjar dessutom komma in i mitt schema,
även det börjar funka som en bra rutin!

Mitt Schema
7-9 am Jag och Flickorna, morgonrutin!
9-11am(Gör mig iordning, käkar egen frukost)
11-1 pm Jag, Maria och flickorna går troligen till en park!
1-5pm(Ute och går, utforskar eller shoppar och sitter vid dator)
5-7pm Jag och Flickorna går till park eller till något av lekrummen!

Och det är 6 timmars tidsklillnad så ni tänker på det, ifall ni behöver få tag i mig!
 Sverige ligger 6 h före NY!


 





Jag börjar känna fördelarna med att bo som jag gör!
Jag bor alltså vid hudson floden i New Jersey, typ just på gränsen till New York
och på min sida av floden har vi lite mer lugna gator, shoppingmalls, strand lite längre bort och helt enkelt resten av NJ!
Jag har igentligen allt jah behöver på den här sidan, men vill jag ha de lite extra ordinärt så finns NY, underbara NYC! bara 10 minuter bort med bil, 5 min med färja och 15 min med buss! Dessutom som ni sett får man njuta av en underbar utsikt!


PUSS & KRAM SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0