HELG!

Go Morron eller Go kväll!
Nu har jag varit hos familjen i en vecka! allt har ju flytit på väldigt bra
och de utvecklas hela tiden till de bättre och hoppas att de fortsätter så!?
Igår däckade jag i säng 9, hade som jag skrev en trött dag och hade tänkt ta igen de rejält med att sova ut också,
njuta av en underbar sovmorgon men NEJ vaknade av mig själv kl 6.30!! Inte nog med att jag var tråkig genom att lägga mig tidigt så kliver jag också upp tidigt o förmodligen blir trött tidigt ikväll också! men nu ska jag skärpa till mig och ha lite roligt!

För jag lider av vänskapsabstinens! jag behöver mina vänner nu!
Har bestämt träff med Madde, idag (NYC) + (NJ)
Josse och Madde imorgon (Centralpark, NYC)
och troligtvis Julia(en tysk tjej) på måndag, Laborday!

Mest spelade i min ipod just nu! 
Just Dance- Lady GaGa!
My only offer - Mates of state
 Before you know it- Adam Tensta
 Lollipop - Lil Wayne
Violet hill -Coldplay
 Viva la vida-Coldplay
 Lost-Coldplay
 I kissed a girl - Kate Perry
Remember - Summerlov
Tell me Why -Supermode
Black and gold- Sam Sparrow
Moving to New York- The Wombats
Get Freaky- Play-N-Skillz ft. Pitbull
Say Yeh- Wiz Khalifa
Give it to me- Madonna
Forever- Chris Brown
Hot summer nights(oh lalala)-David Tavare feat evissa



 

KRAM SF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0