Pumpar New York i mina ådror!

Fattar NI att jag är här??!!!!!
jag tror jag börjar fatta nu :) Jag vill bara säga att jag älskar USA, NY osv! men jag tror jag väntar med det.
men jag trivs iaf otroligt BRA!
Jag satt i en park idag efter "utsikts-strand-promenaden"  och bara tittade ut över Hudson och manhattan och log i flera timmar! tror jag andades ut också. Det kunde varit så annolunda, men de här passar mig perfekt!

Ni kanske märker att jag inte har någon hemlängtan men däremot börjar jag känna att jag behöver lite
friendship löööv! saknar mina vänner hemma såklart men börjar även sakna min vänner från College här,
som tur är, är de snart helg och då ska vi samlas och aktivera oss! Iaf Jag, Josse o Madde.
Till helgen är de dessutom långhelg, laborday på måndag så min familj åker bort på fredag, så de blir troligtvis häng hos mig i lägenheten och i NYC! NICE!

Idag har  jag även varit i poolhuset med flickorna o Maria, testade både inomhus o utomhus poolen.
jäkla lyx alltså, de ser jag fram emot att utnyttja! tyvärr glömde jag min kamera så inga bilder från doppen!

Eftermiddagen idag, alltså min egna tid med barnen gick sååå bra idag, dom lyssnade på mig hela tiden och
jag var så lycklig med båda tjejerna i famnen i soffan med nappflaska. och dom satt o gosade med mig länge! YES!






okej jag känner att jag behöver en random ruta, där jag skriver allt möjligt "nonsens" som jag stöter på här och vill dela med mig, utan att de på något sätt hänger ihop!

*Sjuk flygtrafik över hudson, nyc
man ser alltid plan eller helicoptrar när man tittar upp och oftast typ 3 plan o lika många helicoptrar
lite oroväckande till en början med tanke på 11 september men nu börjar jag vänja mig vid den ständiga rörelsen i luften.

*MEDDELANDE till alla  TJEJER, om ni vill ha uppmärksamhet o uppskattning, KOM HIT!
De är så galet var killarna är rakt på! eller alla människor är rakt på sak i de här landet men de är väl roligare med killarnas odiskrethet! oj vad jag får skratta (&njuta? kul att få komplimanger)  och jag har en historia att berätta varje dag! =)


KRAM SF

Kommentarer
Postat av: dina

JAG KOMMER SANNA!!! jag behöver lite manlig kärlek, hahaha

2008-08-29 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0