Tårar och förväntningar. .

Jag har nu varit i Umeå i 3 veckor på semester och "hejdåtid"
och jag är väldigt nöjd med den tiden , nästan lite för nöjd.
Jag har haft så otroligt roligt och hunnit med att träffa alla som jag behövde träffa, ordnat upp gnat och verkligen uppskattat tiden med alla. Man kan ju alltid tänka att man skulle gjort de ena o de andra men de hinner man inte i det verkliga livet när jobb o andra människor också behöver tid.

Men som sagt, jag har trivts och mått bra dom här veckorna och idag åker jag till Stockholm och bor hos min vän Malin för att imorgon åka till USA, vilket är för mig ett drömland. Eftersom jag nästan bara hört  (gott) om det och sett det på tv så finns de bara i mina fantasier än så länge och jag tror alla kan hålla med om att de inte går att jämföra med något annat land. Jag ser det nog mer som en världsdel än ett stort land med alla dessa unika stater som är så olika varandra som klimatet, kulturen och människor...

Men de är ju bara mina föväntningar om vad jag hört, för vad vet jag egentligen?
som aldrig varit där, hah!
Jag uppdaterar snaaaart om hur USA verkligen är!!

Nu börjar de kännas. . . 
Det var varit en del tårar dom sista dagarna och de lär ju knappats bli färre när jag står på flygplatsen om några timmar!
Men trots att de kan vara riktigt jobbiga stunder känns de underbart att de blir av!

Jag är tillbaka om ett år, älskar er mina vänner!
Adam Tensta feat. Sophia Somajo -Before you know it
http://www.youtube.com/watch?v=Wro1-dQPHIg


kram. SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0