Känslor? 26.8.08

Hejsvejs!
Jag känner mig typ känslolös på något knepigt vis!
Typ bedövad som jag nämnde tidigare!
Jag tänker sällan på sverige, de är mer om människorna där jag bryr mig om!
men när jag väl tänker på sverige så känns de så otroligt långt bort att de knappt existerar för mig. .

men känslorna kommer i mina drömmar tydligen, inatt tror jag att jag drömde om alla jag känner i umeå och min tidigare aupairfamilj i stockholm. och de kändes så sjukt verkligt, så även om jag inte har så mycket tankar i sverige så kommer de när jag sover! då min hjärna hinner vila antar jag :)

men jeje, ni har hört de förr!
Idag har jag nog insett hur skönt liv jag kommer ha här, att ha maria här från 9-5 är otroligt skönt och kul!
vi hänger inte jätte mycket men när vi gör det så lär jag mig alltid något nytt(typ nya ord på spanska) och så får vi tid för båda barnen samtidigt!

Frukosten var lite dryg idag, gick inte lika bra som igår och de är så svårt när jag vill sätta regler men just nu är de en fin gräns för vad som är för tidigt o inte? jag vill bara fokusera på att dom ska lära känna mig och tycka att jag är rolig men samtidigt är de väldigt viktigt för mig att få sätta gränser och även för dom....
sååå jag gör mitt bästa, men de är inte alltid lätt med barn man inte känner bra!

Men vi gick till en större park idag med maria och de var väldigt roligt, Dani är rätt mkt med mig när vi är tillsammans och de är väldigt bra för hon är väldigt mammig annars, Emi är vanligtvis den som vill vara närmast mig! så de är kul att de skiftar!

Sen var vi (jag flickorna o maria)
på Art class med några barn från bostadsområdet! och jag förvandlades till ett barn igen,
vi fick pyssla och sjunga och eftersom jag är ny aupair, dom andra barnen har nanny som varit här flera år, fick jag vara med extra mycket! haha! Läraren var urskön!

och efter det så var de min tur att ta över! då gick vi till stora lekrummet i huset!
Det är ett stort rum med mjuka väggar o golv och massa stora kuddar! så fysiskt rum!
väldigt roligt och bra! vi blir alla trötta :)

Ikväll hade jag och mamman ett möte med min LCC, min kontaktperson.
Hon var trevlig och samtalet flöt på, och de är alltid lika underbart när de gör det!

 




KRAM. SF


Kommentarer
Postat av: Tommy Sarenbrant

Hej Sanna! Härligt att du har skaffat en blogg. Jag ska följa den noga. Vi saknar dig här i Bromma. Alla hälsar!

KRAM Tommy

2008-08-27 @ 17:33:04
URL: http://2kidz.blogspot.com
Postat av: Moa

Du ser ut och verkar ha det galet bra där :) kramar moa! (kusin)

2008-08-27 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0