Placement Test!

Idag var första gången på 4 månader jag använder huvud på riktigt,
Det var dags att göra placement test på college för att se vilken nivå min engelska är på.
jag säger bara OMG! oh my god! jag satt fokuserad i första 30 minuterna,
jag var helt överlycklig över att få vara tillbaka i skolan,
träffa människor och arbeta med huvudet! (tro mig man behöver det)
men sen var jag helt SLUT! hah

jag gjorde tre test, två på datorn och sen var jag tvungen att skriva en Essay också!
galet vilken utmanande engelska, jag tycker jag är rätt bra men där kände jag mig rätt vilse och yr!
och var inte beredd på att skriva en historia, men hey jag tror det gick ok iaf :)
spelar ingen roll, hur de än blir så är det rättvist, jag hamnar på den nivån jag är på helt enkelt!

Inspirerande dag!
Tjohopp!

SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0