semester. . .

Jag har härmed fått min julklapp för iår, some space, freedom och ledighet!
men som plus på det, firade jag mina första timmar på semestern
med mina colombianska vänner
på manhattan på filmpremiären till SEVEN POUNDS, (ja jag grät) ( JA se den!!)
dessutom fick jag en "liten" bonus på mitt konto av min familj, TACK!!!

Nu sitter jag här i lägenheten för mig själv, skruvat upp musiken och ler..
(och städar upp alla leksaker i ett rum som jag stänger, barnfri vecka=allt eller inget)
OCH inväntar nu mina kära vänner från sverige som kommer på
söndag för att spendera julen med mig! kan de bli bättre?
(det finns alltid plats för ytterligare trevligheter, men nöjd är jag!!!)


SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0