Uppe? Nere?

jag är som en bergodahlbana idag..
ena stunden uppe i det blå medans jag är nere i botten den andra..
När man får klara sig själv kan de bli så ibland,
det är inte alltid så lätt ibland att vara själv ute i stora världen
utan familjen att prata med när man känner för det!
och börjar man tänka för mycket (jag är bra på det)...då kan man gå ner sig!(för en stund)

MEN ANYWAY
IDag körde jag själv till IKEA i Elizabeth, NJ
var fett nervös (och tro mig det finns anlednig att panika när man ska ut på vägarna här)
det är ju så jäkla dåligt skyltsystem, förvirrad till 1000!!
men jag fixare! och väl inne på ikea började jag nästan grina av lycka!
kändes precis som jag var hemma i sverige!
Att få den där hemmakänslan är enormt när man varit borta ett
tag, och när man saknar sina nära o kära! (inte sverige än så länge)
Shoppingvagnen fylldes med;
Sängkläder
Julklappspapper
Glögg
Julmust

Sen drog jag mig hem och hade ett samtal på skype,
alltid kul att höra en välbekant röst! Soffaan,(som kommer snart)
Sen jobb,
sen middag(såå god),
men lyckades ändå tappa hoppet, (lite känslig efter IKEA)
men snackade lite med mamman( vilket aldrig händer annars) så
TADAA, jag är tillbaka upp på stegen!
känner mig motiverad att styra upp mina veckor på allvar nu!
Det är alldeles för mycket söl! måste aktivera mig mer!

Måndag, Yoga
Tisdag, College(spanska)
Onsdag, ?
Torsdag,
Simma
Fredag, ?

Så långt har jag kommit hittils, några tips för Onsdag, Fredag?

SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0