3 månader!

Tiden går fort, som ni märker!
men det börjar också kännas att de var ett tag sen man var på svensk mark
och fick rå om sina nära och kära!
Kramar, det är det jag saknar som mest, här kramas man inte så mkt. .
men svenska språket och svenskar har jag dagligen tillgång till!

Jag har mycket framför mig nu, att se fram emot...
Annis & Mandis besök, Thanksgiving i Mexico, lucia, en roadtrip till philly?
Sofia & Olivias besök, julafton... första snön!
men lite hemlängtan har jag fått känna av i helgen,
den var inte snäll och jag har hela tiden gått och tänkt att
när den dagen kommer då man får hemlängtan så ska man bara bita ihop!
men riktigt så lätt var det inte...
men det går över, bryt ihop och ta sig upp och kämpa vidare!

och så tar man hjälp av sina vänner. .
 Hugo Jennyfer
(båda bilderna är från halloween, uppdatering på deras bilder senare)

 Josefin (soulmate, vart har du varit i hela mitt liv?)

  Jonna  Anna  Madelene

 Robbie

tack för dom här underbara människorna som finns i mitt liv!

/SF

Kommentarer
Postat av: dina

ALLTSÅ den där robbie är FAN INTE FUL!!!!! shit vilka niggah lips!! give me!!

2008-11-10 @ 20:27:07
URL: http://dinahshnino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0