Decision 08

Electionday, 04 november 2008
BARACK OBAMA!!!!
USAs nya president!



http://www.youtube.com/watch?v=2fZHou18Cdk
-hans sång

http://www.youtube.com/watch?v=Nndv6C8qwR8&feature=related
-hans segertal


nu är det all eyes på Obama!
presidentkandidater är alltid lika duktiga på att lova med
inte lyckas oftast inte vara lika bra på att  hålla löftet,
men det kan väl ändå inte bli värre än vad det är redan är?
MEN bara det att obama som är färgad  & demokrat  OCH
flyttar in i vita huset för att styra USA kommer bara det,
göra en stor skillnad tror jag, en väldigt positiv sådan!
vi alla väntar på en förändring men frågan är
bara vad vi får för sorts förändring, ekonomin är knas och som
mycket annat i detta land men jag förväntar mig inte att det ska lösa sig
så fort han blir president, han verkar vara en otrolig människa men ingen kan trolla!
MEN som sagt tror jag obama kan komma med så mycket mer
som kommer ge världen en annan syn på livet!


"There is nothing fake about hope"
/SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0