Happy Halloween!

Dagen var knaseriernas knasdag,
Maria var inte här, mitt schema var inte som de brukar,
mamman var hemma och mitt huvud är fullt av tankar!!

Men dagen började iaf med halloweenfest på skolan,
Emi var utklädd till Dalmatin!
och vi "föräldrar" fick se barnens parad och sen äta cupcakes!
Så galet sött när barnen klär ut sig,
   

sen var det sovtime, totalt kaos men de slutade med att jag tog
Dani i vagnen och mamman sov ner Emi hemma.

när dom somnat var det PAUS!,
då passade jag på att duscha och måla naglarna, osv. inför kvällen!
och huvudet kokade av stress för jag var tvungen att ändra min tid hos frissan,
vilket jag inte ens vet kommer bli bra och känner mig bara att det är okontrollerat!

På eftermiddagen var det artclass för typ alla barn i tornen och det
var fullpackat och skrikit och galet med paljetter och papper överallt!
men vi tog oss igenom och gjorde två halloween ugglor av papper!

*Sen kom Mr. Joe på besök och hade music class men då var
det dags för mig att bege mig mot salongen,



Jag kom till salongen Chic,
Svettig med hjärtat i halsgropen och med kaos i huvudet!
jag satte mig ner och Angela började locka mitt hår,
tanken var att vi skulle göra afro!!!! men hur skulle de gå?
med mitt hår? med locktång?
Med efter ett tag så började det hela ta form och tada. . .
ETT BLONT AFRO!! det var galet och nice på samma gång!

Sen hade jag gasen i botten hem och kastade på mig kläderna
och sminkade mig och gick ut till bussen,
jag var galet förskenad och trafiken var SJUK,
jag kom fram till paraden en halvtimme för sent
och då dog min telefon och jag skulle möta upp nåra
tjejer där bland alla tusentals knasiga "människor"
samlade på ett och samma ställe!!
men tro det eller ej min tele gick att ringa på lite gran
och med kära maddes hets och envishet, hittade hon åt mig!

Så vi tog plats bland alla knasbollar i
New Yorks HALLOWEEN PARADE!!


   

OCH efter ett tag så började vi promenera till förfesten
men vad händer när vi kommer fram?
vi kommer inte in, deras promotor var inte där och då ville
dom ha leg,. . . . och då är det kört! vilket det var....
vi slutade på MCdonalds, med
rödluvan, gorillan, hippien, björn borg och nåra till figurer!
sen bestämde vi oss för att ge upp.. . .
.......(haha världens goaste björn borg)
vi var alla nyktra, frös uta helvete, var lite vilse och hade just fått en diss. . .
då ger man upp kvällen!

och som grädde på moset så tog det mig
2h att ta mig hem, vilket annars tar 20 min!
(stå i busskö 1h och bussfärden 1h)........

SHIT HAPPENS!
nu går vi vidare!
men jag hoppas eran halloween var bättre!


RockSF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0