Trötthetens dag. .

Jag har aldrig varit så trött dagen efter  en kväll utan alkohol!
Jag känner mig bakis och orkeslös!!
men jag jag orkar inte bara ligga hemma på mitt rum,
så jag gick ner till poolen imorse och träffade dom sköna typerna som jobbar där!
och sen drog jag till lite affärer med Jennyfer, (en icke aupair från colombia)
PSST!! Jag börjar ta upp mycket spanska nu förresten!
sen hamnade vi på Yelato (med gelato=italiensk glass) MUMS!
där trivdes jag,
sen kom jag hem till hemmagjord pizza och öl!
tack för min familj!

OCH nu har jag bestämt mig för att trotsa att jag kan somna nu på studs. .
jag ska ut på en klubb med Robbie och ha kul! thats it! jag behöver det!
NYclubbing! yes here I come!

imorgon har jag tid att sova, sen ska jag umgås med efterlängtade Josse!


Gonatt eller Gokväll, vad som passar er!
SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0