sim och knas innan Halloween!



Idag tog jag mig ett 15 min simpass,
och det ska jag göra varje torsdag nu!

Annars så var mina planer för helgen och
särskilt halloween(som är imorgon) KAOS!
ingen konstym, ingen bestämd fest, inget bestämt!!
och jag hatar verkligen när det är ouppstyrt!

så jag gnällde en stund och sen tog jag tag i dagen,
så nu har jag planer, "kostym" och sällskap!
jag ska vara en rockbrud, jag orkar inte med alla fåniga kostymer,
alla typer av tema på kostymer är med en kortkort kjol!
sexiga biet, sexiga boxaren, sexiga byggarbetaren osv!
inget fel med sexigt men hej jag vill ju inte vara en i den typen av mängden!
Så jag köper lite accessoarer och går till frissan!(hur de nu ska sluta)
men hur halloween blir är en annan femma!
det jag hört är att NY är sinnesjuk på den dagen,
det lockar fram alla möjliga knasiga människor och
dom flesta bär inte ens en kostym utan bara en accessoar!(på hela kroppen)
jag började med stooora förväntningar men nu har jag ändrat mig
till vi får se hur det blir och hoppas på det bästa!


SF

Kommentarer
Postat av: Sylva

Låter lite med 15 min jag tror du orkar minst det dubbla :)



Härligt att allt löst sig för i kväll , ta mycket bilder och viktigast be nån fota dig. Vill se !



Ta det lugnt med alkoholen :)



Kram Kram



Kram Kram

2008-10-31 @ 07:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0