Nya tag och mat!

Tänkte bara meddela att inspirationen kom tillbaka igår kväll,
på KidZ music  class w. Mr & Ms Joe
Helt galet va bra dom var, en musik klass
med ett par med bra sångröster och fantasi!
Alla barnen vi känner till i området var där och vi hade väldigt roligt!
Dessutom var mamman där med mig o barnen
och jag fick rå om Emi hela tiden, MYS!

 

Idag känner jag mig peppad på att ta i tu med min tillvaro!
Eftersom jag har så mycket fritid så gäller det att strukturera upp lite
så man inte fastnar vid datorn,. . .  eller börjar äta väldigt mkt. . . . hah!
jag har seriöst aldrig förr funderat på min vikt, men nu börjar min oro!
Jag har som blivit besatt av mat och verkar rymma hur mkt som helst!
så, så länge jag inte känner för att rulla hem om ett år måste jag
konstigt nog göra ett "matschema", som jag äter nu kan inte fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0