Just live your life

"What you need to do is to be thankful for the life you got
stop looking at what you ain't got and start being thankful for what you do got!"


igår gav jag min kropp en omgång i gymmet,
hade ett otroligt jobbigt samtal med en av mina vänner här,
fick en underbar bekräftelse av min värdfamilj

idag mår jag piss trots att jag är på topp.
(pga. samtalet och en viss vecka som alltid dyker upp så lämpligt varje månad)
men det ska ändras på,
lite självömkan, nutella och filmen  p.s I love you
och därmed en massa tårar och releasing av känslor!

sen ska jag ha en eftermiddag med josefin, stjärnan i mitt liv!
jag är så glad att hon finns!!

SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0