Förlåt

Jag har verkligen inte varit i form att skriva dom senaste dagarna,
höll nästan på att ge upp skrivandet, aj
men de ska inte hända nu ska jag skärpa mig, lovar!

Jag tog mod till mig i helgen och "hittade" mig en ny vän,
som jobbar (vid poolen) men precis som jag har lika lite att göra och behöver sällskap!
Börjar faktiskt bli bundis med alla som jobbar vid poolen/gymmet, ett gäng galna unga amerikaner! jag gillare´

Idag är den den 21 oktober, och en helt vanlig dag men
nummer 21 kommer framöver vara ett viktigt datum,
21 November åker jag till Mexico med familjen
21 December kommer Sofia och Olivia till mig
/ett annat fint datum är den 13 November då min "Sthlms mamma" kommer,
Gissa om jag får lite(MYCKET) myror i  huvudet?. . .!!!

I övrigt vill jag bara lägga till att vädret skiftar lika ofta som mitt humör med PMS, OJ!
Kallt     Varmt       Regn        Solsken     Vind       Stilla


 mitt senaste inköp, men mina är helsvarta!

SF

Kommentarer
Postat av: dina

Kommmer hon och hälsar på dig? vad glad ja blir för din skull!! du måste update mera sanna, ja vill ju följa ditt newyorklife!!!!



PUSS, du och din härliga syn på livet saknas!

2008-10-22 @ 11:50:26
URL: http://dinahshnino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0