Lugnet.

Känns som om jag hamnat i lugnet efter stormen,
Känner mig lite tappad på luft, förslappad. .
inget jag oroar mig för men vill tagga igång,
energin och inspirationen, var fastnade det?

Idag har jag hunnit med tvätt, städning av mitt rum och en timmes prommenad,
men vill ha mer... glöden tack!
kan de vara den nyfunna kylan som lugnat ner mig,
och jag kanske behöver tid att komma igen efter förskylningen.
Eftersom jag vet att jag har både haft både bra och dåliga dagar så vet jag
att denna trögare dagen som tycks sakna inspiration kommer vända,
Imorgon kanske jag får mina krafter tillbaka, jag blir taggad bara jag tänker på det!

The Stills- In the beggining


-Trots min seghet  har mamma belönat mig med alla rätt
och med hjärtan o guldstjärnor i kanten!  hahah, :)
det gulligaste jag hört på länge! Tack.


/SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0