Redo för gymmet?

Kan man längta såhär mycket till gymmet?
att få svettas, tynga musklerna, vara helt slut av rätt anledning!
Dom här dagarna jag varit sjuk har jag
gjort allt de där men helt utan ansträning, att inte orka trots att
man ligger ner o vilar, att inte orka gå utan andnöd! Det är ILLA!

Vila/Sömna är absolut den bästa medicinen, de känns som jag sovit mig igenom
denna vecka, och nu mår jag så mycket bättre! vet inte om jag är redo
för min första sim/springtur men snart snart. .

Och nu är jag smått taggad på helgen,
saken är den att mina planer är för första gången oklara!
och eftersom jag nyss vaknat upp ur min förskylningskoma så ¨
känner jag mig mest förvirrad! jag hoppas någon styr upp åt mig!


Radiokanalen , hot97.1 (Hiphop) jag är såld!
Jag trodde att min Hiphop/R&B period skulle vara över vid det här laget,
men där trodde jag fel.. . .det bara växer fast på mig!
jag varken ser eller beter mig som om jag tillhör den genren men det
är något alldeles speciellt med den typen av musiken.  jag trivs!

#1
Rihanna feat. T.I. -Live you life
M.I.A. feat. jay-Z, Kanye West, Lil Wayne- Swagger like us

Busta Ryhmes - Touch it ( Remix)
John Legend feat. Andre 3000 - Green light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0