Spontankväll

Jag både älskar och hatar spontankvällar,
Jag slutade jobba kl 19. igår,
då bjöds de på cheese fondue å vin här hemma,
en trevlig stund med familjen. .
Vid 20. ungefär hade jag verkligen inget att göra,
dom flesta av mina vänner skulle jobba fredagkvällen och
jag var utan idéer tills jag ringde Robbie för att dubbelkolla om lördagens planer,
Då visade sig att vi hade lika mkt att göra. .(lika lite) så vi bestämde oss för att göra något saken!
Bowling på Chelsea piers! och de var det roligaste jag gjort på länge!!!'
lite oväntat slog jag R med hästlängder och musiken och människorna där gjorde att jag log hela kvällen igenom!
kl 02 drog vi oss därifrån och svängde förbi Boucarou(lounge/club) för att hämta en jacka,
jag klagade lite tröttsamt för jag visste att vi skulle fastna där. . .
men vem var de som klagade när vi skulle därifrån kl 4? jag hade så sjukt kul och gick all in!!



http://www.chelseapiers.com/300NY.htm

så var det med en bakisfri lördagdag. . . men vet ni vad?
det var ett tag sen jag kände mig såhär levande!!

ikväll händer det grejer. . 
men ni får vänta tills imorgon med detaljerna
. . .
Jag kan dock bjuda på 3 ord!
Pool, Limo, Touch


SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0