Värme i den nya höstkylan

Jag är full av kärlek idag, och det är Emis förtjänst
När jag sitter och pysslar på datorn kommer hon och sliter mig härifrån,
ber mig att lägga mig på golvet(heltäckningsmattan) där hon lagt en kudde och
säger åt mig att sova, hah
när jag ligger där o blundar så ger hon mig 100 % kärlek,
förstår inte riktig varför jag var tvungen att sova,
kanske ville hon ta hand om mig som jag tar hand om henne?. .
och kanske därför att de är just jag som infört hennes sovrutin!?
Hon kramar mig och stryker mig på håret och
lägger mitt huvud i hennes knä och ger mig små söta försiktiga pussar!
och ber tilloch med henne favorit Maria att gå däriifrån. .

Så nu känner jag för att ge lite kärlek tillbaka till er,
och precis som jag fick ta del av detta från andra så får ni nu chansen av mig!
varsågod och njut. . .

Youtube;
http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U

Film;
P.s I love you

Låt;
The Pogues- Love you until the end



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0