YES!

Förmiddag;

Bilderna säger väl allt, vissa mer än andra!
 

 

 och sist men inte minst, absolut inte minst. . .
jag finner alla olika dekorationer otroligt underhållande, längtar såå till Halloween!




Eftermiddag;

Jag kan härmed meddela att jag tror jag har kärat ner mig,
och det är inte i VAD som helst, utan ett paradis till PARK!!
med solen i ögonen, Kisses and Cake av John Powell i öronen och alla dessa ljud och djur
i parken så strålar jag nu av energi och glädje!
Vart har jag varit i dessa 2 månader? OJ! vad jag kommer tillbringa tid där framöver!



   

   

och som om inte de vore nog på denna underbara dag så har mina kort kommit,
jag har framkallat en heeel del kort och ska alltså nu påbörja pysseltime!!



/SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0