Hej Regn!

Något tog luften ur mig idag.
En väldigt speciel person hemma i Sverige använder en underbar parfym och
Idag träffade jag på en på gatan som hade exakt samma. visste inte hur jag skulle bete mig!
Jag var bara tvungen att stanna o blunda för en stund
och föreställa mig personen hemma.



Vädret är sullit idag, de är så drygt när man har så mycket att se fram emot
När helgen är här vill bara inte göra annat än att vara ute o ränna, dag som natt!
men regn ställer sig verkligen ivägen! besvärligt o kallt!
Men ska verkligen göra de bästa av situationen!

Min helg är i princip redan planerad som vanligt,
Fredag - Dinner with. Robbie, Helene, Julia, Josefin
Lördag- Yacht Party with. Sanna, Jonna, Julia, Margit, Helene, Anna
Söndag - "Quality time" with. Josefin (baseball, musical ? in NYC)

Hoppas vädret är bättre i Sverige!
/ SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0