Är kylan här för att stanna?

När jag säger kyligt så menar jag 21 grader och lite windy!
men på något sätt tycker jag de är skönt, efter all hetta och
jag bara trånar efter att få köpa höstkläder! har sett så mycket snyggt redan!!

Idag har jag träffat Julia och "hennes" baby Benjamin 3 mån.
Hon tog en pizza och jag en chokladtårta (bara en bit) Helt makalöst gott!
Sen gick vi till parken här och bara snackade lite framtid, resor framförallt!
De börjar snackas om en trip till Hawaii på vår semester!



BTW, har jag fått,
Bevis på att Batman "finns", och vakar över mig ;) hahaha!
han kör nämligen en fet, svart hummer med tonade rutor med batmans registeringskylt,
så arg att jag inte hann ta kort! men han lär nog dyka upp igen. hah!







Jag har fått förfrågan om bilder på mitt rum osv,
Så härmed presenterar jag, knapphålet :)
missförstå mig inte, jag älskar mitt rum, men litet är det!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0