Boost!

Det är så mycket man börjar uppskattar här borta!
små och stora saker, händelser, ord!
och när familjen är nöjd med en då är man själv väldigt lycklig!
Ikväll fick jag en hel del beröm av min familj, mamman berättade att
dom hade fått höra från två olika familjer/personer som inte känner mig
men träffat mig att dom tyckte jag verkade toppen, att dom hade fått väldigt bra intryck av mig!
Så mamman var väldigt stolt och berättade detta för mig! och sa att hon tycker redan
att jag är bra men att de var ett bevis på att de är verkligen är så även när dom inte är med!

så vad tror ni jag är nu? typ i HIMLEN av lycka!
nu, ikväll kan jag inte bli lyckligare faktiskt!
så otroligt skönt att höra, de gör mig väldigt glad och motiverad
att vara ännu bättre! och ett boost för självförtroendet, helt klart!

Nu ska jag sova gott och ladda inför måndagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Din blogg är bara för skön Sanna! :D

2008-09-08 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0