Helgplaner!

Preliminärt ser helgen ut såhär,

Fredag
(ikväll) Hänga hos Julia, Hyra film & äta kinamat!

Lördag
(dag) Husvisning!
(kväll) Middag med Josse (Robbie hostar)
Sover hos Josse i Ramson.

Söndag
Sightseening i Ramson,
Outlet, shoppingmalls, café, stranden? osv!






Vet ni att jag saknar er där hemma i Sverige o dig Iina i Finland?
Ibland på mina promenader eller mys i sängen med ipoden
får jag lite ont i hjärtat! Det är såklart positivt ont, men nog är de lite smärtsamt att
sakna vissa speciella människor som man vill ha nära och som är såå långt bort!
Om jag skulle få som jag ville, skulle ni alla vara här med mig och dela det jag får uppleva!
Jag har ett fantastiskt liv här och har turen att träffa bra människor här men det kommer
alltid att fattas en del och det är NI där borta i Sverige/Finland.
Så tro inte att jag glömmer er, inte en chans!
ville bara påminna er om det!
 

Have a great weekend!
/SF

Kommentarer
Postat av: Sylva

Du ska veta Sanna att vi saknar dig oxå!!!

Men det du nu får vara med om är så otroligt fantastiskt så därför känns det så mycket lättare fast du är långt borta :)

Unnar dig verkligen detta och är så stolt över dig!



Puss på dig!

2008-09-22 @ 09:03:06
Postat av: Morfar Runar

Hej Sanna

Jag ser att Du har det bra, Du drömmer, men var försiktig, framför allt med festerna,Du kanske vaknar från en mardröm som är mindre kul. På söndag åker jag upp till fjällen för mera jakt och även fiske.

Sköt om Dig, Vi saknar Dig.

Kram från Morfar

2008-10-03 @ 10:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0