Förskylning

Idag har verkligen förskylningen brytit ut,
kliar o smärtar i halsen, snuva, hosta, trötthet. .
jag hatar krassligheten så jag bestämde mig för att
testa amerikanska piller trots att jag är galet rädd för vad dom innehåller!
Efteråt kände jag mig galet yr och nästan kräkfärdig,
så så var de med den medicinen!
Jag får helt enkelt klara mig utan!
Kör med frukt och mycket sömn/vila istället!

Som om de inte var nog med en förskylning så har även vädret en jobbig dag!
Jag överdriver inte när jag säger att jag hölll på blåsa bort idag.
Vinden här är såå stark och de blir inte bättre när jag bor så nära vattnet!

Annars är allt bra, jag har inte tappat glöden inom mig pga. sjukan 
Och jag tror det kommer bli en het helg!
Hoppas bara förskylningen slinker undan lagomt till imorgon kväll!

För er andra som kanske har en dålig dag o behöver lite uppmuntran,
Varsågod,
Greg Street ft. Nappy Roots - Good Day

http://www.youtube.com/watch?v=1t3Ltarqxn4

Varma Kramar,
/SF

Kommentarer
Postat av: Anna

krya på dig sanna!

Jag klickade på din länk för uppmuntran. Och vad händer. Det står att den inte är "available in your country". Inget hopp.. men hoppas du har det bra och som sagt krya på dig!!

2008-09-25 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0