Helgen


Fredag
Underbar Kinamat, Chicken & Shrimp plate m Ris,
Härliga filmer, Meet the Browns och The love Guru!
annars sög kvällen, jag och julia fick besök av hennes ex. .
han hade dock  med sig galet god champange, annars
kan man säga att han pretty much ruined our get together!

Lördag
Middag med Robbie och nåra sköna tjejor!
Gratis mat och lite gött vin! Kanon Trevligt!


Söndag

RAMSON
Käkade frukost på starbucks i Red Bank
Åkte iväg med bilen till ett typ av överskottsbolag med massor av märkesprodukter,
med shampoon, smink, hygienproduktet,. billigt som gatan!!
Shampoo(Paul Mitchell)
Spray (Paul Mitchell)
Rootlifter (Redken)
Plumping Lipgloss
Moisture (Neutrogena)
Toothpaste (colgate)
Lipsyl (Carmex)
Pinnkamm
Nagelförstärkare
(OPI)
Tuggummi 3 pack (Orbit)
Rakhyvel (Bic) M. Refil
Listerine


Totalt, 76 dollar / 532 kr
I Sverige hade de gått på minst det dubbla!
förstår ni hur billigt de är?? Jag lever i lyx för mindre pengar,
jag får inte ihop det! men jag gillare´ :)

Efter det åkte vi till ett stort shoppingmall
där inhandlades det lite på 
Partyklänning  (Forever 21)
Klocka (Forever 21)

Totalt, 33 Dollar/ 231 kr



Och sist men inte minst köpte vi oss glass på Cold Stone,
där kan man blanda i saker i glassen, vi valde
Vanilj M. Snickers
Choklad M. M&Ms
 
      
    



Kram,
SF







Kommentarer
Postat av: Malin

Man gillar ju Coldstone! Strawberry blonde ar ju nagot du bara maste prova! Mintmint Chocolate Chocolate ar ocksa nagot som bor avnjutas ;)

2008-09-23 @ 01:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0