Hey fukt!

Ensam hemma idag, (min familj är ute o kollar på hus)
*Amerikanska pannkakor & sirap till frukost!
*Skypesamtal, datorfix, gör iordning mig i snigelfart och en aktiv prommis i fukten innan dusch!

Vädret idag är som det vart, Mulet och riktigt varmt! Regn har varit påväg hela dagen
och senare på kvällen dök de upp, jag tror himlen tömdes, regnar fortfarande och dimman är tjock!

Vet inte vad jag ska säga om kvällen, det kan bli vad som helst men tanken är att vi ska gå ut,
Jag, Julia, Josse på dansgolvet!  men vi ser väl hur kvällen börjar och slutar ;)
Uppdaterar imorgon!
GOnatt!



Nya godingar på Ipoden!

Natasha Beddingfield- Pocketful of sunshine
Ne-Yo - Miss independent
Hayden Panettiere - Wake up call

Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Hej Sanna



Du verkar blivit varm i kläderna och riktigt hemma där borta.

Märks att du börjar trivas.



Kram



Marita

2008-09-07 @ 18:41:52
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0