HEY!

"Lustigt" att jag i Fredags såg en film som hette Tropic thunder och på lördag dyker en tropisk storm upp!
Jag hade alltså rätt!, nästan iaf, de var inte samma storm som var vid miami men det var "Hanna" en riktig tropisk storm.
Det var inte något farligt men de blåser ordentligt och regnar som aldrig förr! (och gör mig nervös).


IDAG
har jag legat vid utomhuspoolen och solat mig lite,
de var så skönt och tog ett dopp när de blev för varmt! verkligen skönt men sen vände dagen,

Jag har fått en släng av otursjukan tror jag,
idag skulle jag ta bilen och överraska mina föräldrar här med att ha handlat
och när jag kommer ner i garaget är bilen död! då går jag till lobbyn och
ber om någon kan ge mig en jump-start men då är den maskinen död också.....
Då går jag och handlar på en mindre affär istället och plockar upp mobilen för att kolla tiden
och då är min mobil sprucken!! jag har fått den mobilen av familjen och den är ny!
men de konstiga är att jag har aldrig tappat den eller på något sätt skadat den, så de måste
vara fel på just den telefonen.. men jag är så less på min otur nu, gällande matriella ting!
Jag kommer bli dyr i drift om jag fortsätter såhär. . . .

annars leker livet och för att vända de negativa är de bara att tänka på allt de roliga som hänt,
tex. lite kultur"krockar"

Det som hände dagligen förrut men som jag nu börjat lära mig
Så fort man kommer in i en affär eller träffar på någon så säger dom flesta
-Hey, how are you?
och jag vill ju såklart vara trevlig men man får lite bråttom om man ska svara på de när man bara går förbi!
så de blev ungefär,
HeyIamFineThankYouHowAreYou,Bye!

hahah, nu går de lättare, man lär sig vem man ska prata mer eller mindre med!
Kan till och med räcka med att säga hey!


Kram, SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0