High On Life!

"I fly like paper get high like planes"
missförstå mig inte, jag är hög på livet inget annat!

Jag har just haft mitt livs bästa måndag!
Mamman bjöds båda mig o julia på en 4 timmars kvälls Cruise på hudson.
Mat, Dj, Liveband, massor av människor, dans och en fantastiskt utsikt!
Brooklyn bridge, statue of liberty, manhattan island. . .

Var med om galnaste dans battle, helt plötsligt börjar en vit o en svart tjej battla
Folk kastade pengar o vi alla skrek oss hesa! sjukaste jag varit med om,
 som en scen hämtad från en film!
Riktigt vågade moves och vi fick skratta och gapa i säkert över en timme...
Sen dyker det upp en kille, en rätt gammal man med skägg och riktigt dålig stil
såg i princip ut som en hemlös! ovårdad men SHIT, han kunde dansa!!!

Café Wha?
Hudson Cruise
7-11 pm

  
   

Utan blixt
Med Blixt,
Lika dåliga bilder men lite unika är dom allt ;P tss!





Jag vet faktiskt inte om man kan bli gladare än vad jag är just nu,
Jag går runt och strålar som om jag vore kär o galen!
Jag har verkligen påbörjat mitt liv här och se fram emot att stanna i ett helt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0