Måndag, Laborday

9am upp och hoppa och frukost på Deck!
10am New Jerseys största shopping mall, Garden State
alla hade berättat hur stort detta ställe var och
att man typ går vilse men man kan inte förstå för än man är där!
jag säger bara, tur att vi var två!  men det var GRYMT! allt man behövde och lite till!

 Till och med parkering för gravida!



Shopping
Kjol, American Apperal (bra basic plagg där)
Skor, Shï (Det första jag gjorde med skorna var att plocka isär dom, nu ser dom bättre ut!)
Skarf, Urban Outfitters (jag har köpt en något med färg!!)

 

Tanken var att jag skulle spendera halva dagen med Madde, på hennes områden och
sen halva dagen med min familj men då missar jag de tidigare tåget(eller hade inte koll på tidtabellen)
så ledsamt åker jag hem med ett senare tåg. .  och min familj går på Bronx Zoo utan mig!
 trist värre men hoppas de kommer fler tillfällen! ska bli kul att träffa dom ikväll dock!
känns som jag inte sett dom på hela helgen!
Träffa Julia får bli av imorgon istället! ser fram emot det också, en kompis i kvarteren behövs!

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Hej Sanna . Mamma har lämnat din blogg till mig . Jag är inne och läser så fort du skrivit i den. Jättespännande verkar du ha det !Hur mycket som helst verkar du vara med om . Sköt om dig och njut av varje sekund



Kram Kram

Marita

2008-09-02 @ 12:28:07
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0