`Middag o Husplaner!


Jag lagar middag igen!
och ännu en succe!:)
Dessutom serverades det Champange idag,
en riktigt god en!!


Teriyaki Lax

Helst Färsk lax
Teriyaki sås
Sesamfrön
Ris
(Frivillig sallad)
Avocado, Gurka, Tomater


Slå på ugnen på 250 C
Starta upp riset!
Lägg laxen på en plåt och salta och peppra
Häll sedan teriyakisåsen över laxen och strö på sesamfrön!
När riset har ca 15 min kvar så,
in med Laxen i ugnen
och gör salladen!



Efter middagen disskuterade vi helgen och familjen
berättade om ett hus dom ska kolla på, på lördag!
En HELGHUS!!! nära stranden,
med galen baksida med pool, jaccuzi och poolhouse m. bar!!
Jag ska följa med på lördag, jag o mamman är i exstas!
VI håller tummarna att de är lika fint som på bild!

Förstå scenariet, antingen kan jag hänga i ett hus m familjen nära stranden
eller ha lägenheten för mig själv! Drömmer jag?. . .

Kindpuss,
SF

Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Tack Sanna !! Jag har funderat och funderat över morondagens middag.. Älskar Lax , Älskar teriyakisås, testar detta imorgon ....



Kram, skör om dig



Marita

2008-09-20 @ 00:38:32
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0