money money money . .

Socker!!


 


Jag är väldigt glad när jag har min kvalitetstid med dom här pinglorna, 
alltså när jag är ensam med dom på eftermidagen!
Dom gör precis som jag säger och är så mysiga! 
Efter ett år med två Pojkar i ungefär samma ålder så är det skönt att
ha Flickor ett år nu!
Jag älskar "mina" pojkar i Stockholm men jag bara älskar hur flickorna
leker. . . skola, dockor, rita osv och vill ofta sitta och mysa!
Det är lite mer rough me pojkar såsom. . monster, "jaga mig" och hårdare lekar!
men jag saknar dom otroligt mycket i alla fall :)


Jag och Maria(nannyn) är ett bra team, vi hjälps åt med maten och lekarna
och barnen verkar tycka de är roligt när vi är båda två! men IDAG
fick jag testa lite mer solo arbete,  hade morgonen alldeles själv innan
skolan, och det gick SUPER BRA!

9-11 var jag på ett nytt shoppingmall här i krokarna och
hittade en klänning för utgång, här kan man inte komma i nån vanlig klänning inte
iaf inte till dom större klubbarna så nu har jag ångest över pengarna
typ hela min lön för denna veckan gick åt till klänningen. . .
men passade helt perfekt! och den är heeelt ljuvlig och ja
den var som gjord för mig! dock blir de inte fler av den prisklassen på ett tag!

 suddig bild, pga att jag skulle i all hast ta ett kort trots att jag inte fick... hah!


Ikväll blir de middag med Julia på Crab House!
www.crabhouseseafood.com 
Yummie!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh. sanna klänningen var verkligen superfin!!

2008-09-13 @ 15:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0