Nyheter!

Nyheter Resor
Jag och familjen åker till Mexico November
Sofia & Olivia, Dina kommer hit i December (över julafton)
Jag och familjen åker till Florida i slutet av December (över nyår)

Nyheter på Schemat
Baby Yoga- Dani
Violin class- Emi
-Det ska börjas i tid ;P

Morgonen var intressant,
Jag har ungefär 30 sekunder på mig och en massa fina övertalningar när jag hör ordet,
ICE CREAM!  då betyder det att barnen har gått lite för länge på tom mage!
och då är de bara glass som gäller. . . då är de dags att bli smart o snabb!
Få i barnen mat, riktig mat när sockersuget slås på! efteråt brukar dom inte ens fråga efter socker!
OCH jag lyckades faktiskt ta mig ur glassdramat, fick i dom banan, bröd och yogurt!  pheew!

Dagen har iaf spenderats en hel del vid poolen och vid datorn!
Gjorde ett försök att få tillbaka lite av min bränna när solen kom fram idag,
dock skymdes den av dom höga husen de mesta av tiden, så då passade jag på att
skriva brev faktiskt! jag är imponerad av mig själv! ska försöka hålla bra kontakt med er där hemma!
Och passade även på att lära känna poolfolket,
Träffade nämligen på "Pantergubbarna" ett gäng gubbar som hänger tillsammans,
dom startade genast en konversation när jag gick förbi och kom inte därifrån :)
men de var trevligt och roligt :)
   

BTW, Det är onsdag idag om du inte tänkt på det!
då brukar veckan i princip vara slut, torsdag o fredag sveper förbi!



Familj, vänner o släkt i Umeå
Familj och vänner  i Stockholm,
och min kära vän Iina i Finland,
Saknar er alla, man känner verkligen vilka man saknar, vilka som bryr sig om mig och 
hur mycket kärlek det blir när jag kommer tillbaka!
Ser det framför mig lite då och då! men också hur fantastiskt de här året kommer att vara!
både jobbigt och helt underbart bra!

Kram, SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0