oh my. .

Söndagen var nice, trots en död kropp!
kvalitetstid med josefin är ett måste!, minst en gång i veckan! :)
Vi åkte till century 21 (outlet) med massa märkeskläder!
sen virrade vi runt i green village ett tag,
någon shopping blev de inte den dagen utan en massa mat och slutade med
en skrattattack och Världes bästa kaffe på Starbucks!, hur gör dom?
vi fick en glad kommentar när vi gick därifrån, .. . . pga vårt skrattanfall!! :)
så går det när man är övertrött, kul att man kan glädja andra.  hah! 
tur att dom inte vet vad vi snackade om!! (förhoppningsvis var de ingen svensk där)
SKÖN DAG!


Idag (måndag) är,
rösten är i princip borta, jag ligger en natt efter i sömn, kroppen är som ett spagetti,
 huvudet seeegt, jag är galet förskyld. . .
Därmed hade jag en riktigt hängig dag framför mig!
Jag har bara sovit, jobbat lite och fått i mig en massa frukt
OCH mitt huvud har snurrat med tankar på helgen. .
jag säger bara människorna här är CRAZY!!
blir lika förvånad varje dag. .  . .  

men nu ser jag fram emot en vecka av recovery!
SÖMN o åter SÖMN!
och till helgen ska jag hålla mig borta från alkoholen!
blir typ min första helg på nästan två månader utan fest!
kan ju Behövas!


/SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0