1 Månad i USA!




Ipod Godis

LCD soundsystem -New York I love you
Shwayze- Buzzin
Plastic Bertrand- Ca Plane pour moi
The Fratellis- Tell me a lie
Rooney- What for
Jordin Sparks- One step at a time
Keri Hilson- Energy
Ne Yo- Miss independent
Pussycat Dolls- When i grow up
Guru josh projekt- Infinity


Idag har jag varit här i 4 veckor och de känns som jag varit här i 1 vecka!
De finns massor att lära och hitta på så tiden går fort fort fort!
MEN det gäller att ta ett steg i taget här borta, skulle man inte göra det
skulle man nog få panik.
 Man har 13 månader framför sig utansina vänner, familj och Sverige.
Man har fått en underbar chans att lära sig en massa nytt och
kanske hitta en plats, människor som håller för resten av livet
 men man kan nog drabbas av lite hemlängtan om man tänker
för långt bort!
Jag har haft tur som hamnat på en bra plats med bra människor
och att jag inte längtar bort, men jag tar en dag i taget och
fokuserar även en del på det som kommer lite längre fram!
OCH framförallt helgerna!
sätter upp mål och drömmar! det får inte glömmas!


Kram, SF




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0