Ordning o Reda!

Jag har fått lite ordning på mina måltider,
Jag dissar faktiskt bagels numera. . .
Dom får endast ätas på helgerna annars kommer jag rulla tillbaka till Sverige om ett år.
Nu äter jag fiberflingor m mjölk och färska bär, ett glas juice med extra c-vitamin och ett ägg!
va sägs om det? ;) dessutom tror jag att jag faktiskt att jag håller på att komma tillbaka i träningen!
måste bara fortsätta lika bra också, vilket är lite jobbigt. . . :)

Dessutom har jag fått lite mer att säga till om, jag och mamman
börjar disskutera riktiga rutiner, så nu har de börja ändras lite!
känns kul! :)



Violin Class

 


Emi och hennes bästa vän Jashua! (världens sötaste par)
och hur gulliga är inte violinerna, tinyminy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0