Party Premiär!

B to the A to the K to the I to the S

En ordentlig hangover idag. .
Den är definitivt värt gårdagskvällens partande men
det får en att tänka till lite men så fort man mår bättre igen har man glömt de jobbiga. .
Satte mig ihopkrupen på en bänk i parken o drack juice,
efter en timme kunde jag börja lyssna på musik
och efter ännu en timme fick jag i mig en apelsin sen kunde sträcka på mig
och slutligen gick jag därifrån på bra humör igen.(men det var 2 kämpiga timmar)

Men nog om illamående och huvudvärk!
Kvällen igår var heeeelt galen!
Jag och josse var ute i lite för god tid när vi vinkade till oss den första taxin
så vi blev sittandes på subway ett bra tag innan vi vandrade till vårt första clubbesök
i NYC! Vi träffade på vår promoter Robbie utanför klubben och där började kvällen,
han var väldigt trevlig och fixade in oss utan problem och placerade oss vid vårt vipbord,
sen kom bartendern och laddade bordet med alkohol och så dök några till tjejer upp!(bla Julia)
Fri Alkohol kvällen ut men vi drog oss därifrån efter typ 2 h,  för att ta plats på en annan klubb
och träffa min andra promoter Brent,
det gick inte lika bra denna gång och hamnade inte dit vi ville
men även det var en upplevelse det också och bjöd på mera dricka och DANS!
vid 3 drog vi oss mot Jerseysidan och jag slocknade på mitt golv
 (med supertjock och skön heltäckningsmatta såklartt).


Nu sitter jag och drömmer mig tillbaka med "miss independent" i mina lurar!
    
Kille på bussen: Mam, do you know how much it is to the city?
Jag: Yeah, 2.50
Kille på bussen: Okey, thank you! this is my first time, Iam a virgin
Jag :oh, hehe!
Kille på bussen: A wet virgin
Jag: hehhe yeah. . . haha

(Det var riktig storm här igår, de blåset som om en orkan var påväg
och regnet var överallt! dyngblöt efter några steg, själv var jag glad för lite regn efter all hetta vi haft
men rädd för vad som var påväg, om de faktiskt kunde vara orkanen från Miami som var här!
men idag lyser solen igen och det är som att stormen inte existerat)


KRAM SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0