SF



Livet här rullar på snabbt, alltid mycket att göra trots mitt rätt så mjuka schema, går promenader, pysslar  med flickorna, TÄNKER(tankarna har faktiskt börjat komma tillbaka), försöka svara på alla mail, ringa o kontakta min nya vänner och komma in i familjens rutiner och mina nya rutiner! Det är fortfarande tungt att kliva upp kl 6 på morgonen men jag har ändå vant mig vid tidskillnaden, nu är det nog bara vanlig morron trötthet!
Det som också börja komma är känslor, ganska mkt av det dessutom,
Tror de beror på att jag verkligen landat här nu och börjar ställa in mig på mitt liv här och pratade med lite nära o kära i sverige idag över telefonen och de rör också upp lite känslor och dessutom lite osäkerhet.....
Jag menar även fast de känns bra med familjen så har jag bara varit här en vecka och har fortfarande mkt att lära om både landet och familjen, men så fort jag pratar ut om något med mamman, tillochmed en minigrej som hur tvättar jag mina kläder så blir allt genast mycket lättare. Problem lösning gör väl kanske att jag växer i min osäkerhet som kommer fram ibland!

Något annat som också gör mig på bra humör är när jag träffar vänner och ikväll blev äntligen mötet med Julia av!
En Tysk Aupair som är väldigt trevlig och bor i mitt område! så vi kommer kunna hänga en del!
Det känns skönt att ha henne här också! lite gör de lite lättare på veckorna!


Goda nyheter, jag har fått tag på lite amerikanska kontakter, så det blir nog en rolig och galen helg på manhattans klubbar!




KRAM SF.


Allt man ser på TV och sen visar sig vara likadant i verkligheten är lika med stämmning,
tex. låsen på dörrarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0