Uppdatering (Fredagskvällen med Julia)

HOJA
Manikyren & Pedikyren, ojojojoj de var inte bra alltså,
jag hade de alldeles för bra där... det var sagolikt sköna sittplatser för pedikyren!
och vilket massage man fick!! tilloch med benen blev skrubbade och behandlade med heta
stenar! jag gick därifrån med helt nya naglar och ett stort leende!
Jag valde att ta fransk manikyr på både tårna och fingrarna, oj va fräsht!
Jag kommer dessvärre göra de här ofta nu, jag kan inte sluta titta på mina händer och fötter!



OUTBACK
En rätt så skön restaurang vid vattnet där de bjuds på saftiga köttiga stekar,
pommes och fet cheddar dip! Oj vad jag njöt av den måltiden!
VI fick en super trevlig men slarvig servitör men man börjar alltid ifrågasätta trevligheten,
handlar de bara om att få tip?



CINEMA
Tropic Thunder
Skön komedy som dom flesta skulle gilla om man
tycker om dom sköna killar som var huvudrollerna, typ Stiller, Downey JR, black! NICE!
HAHA och bion, det var ju lite nytt, popcornen fick man rinnande smör på(vilket jag ville)
och stolarna var mjuuuuka och kunde gunga!! och man hade galet med benutrymme!
Dessutom är de fria platser så först till kvarn!
och innan filmen startade visade dom musikvideor och en hel del reklam såklart!










Helt klart en underbart lyckad kväll!
Dessvärre råkade jag skrapa bilen lite(nu är jag glad att jag inte kör något fancy)
I alla fall så jag åkte hem lite schizo,
Enda stunden njöt jag till fullo andra stunden fick jag ont i magen och kände mig ledsen,
men jag var ärlig och berättade  för mamma så de känns bra nu! (allt löser sig)


KRAM SF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0