Höst

Jag antar att det är höst nu?
Värmen börjar sjunka undan, halloween pynt såsom pumpor o "fågelskrämmor" dyker upp på gårdar,
förskylningar sprids, en myskänsla smyger sig på . . .
Dessutom väcks min drömmar om min framtid,
http://www.saeny.com/courses.html say no more!!!!



Jag vet inte vad som händer men de är en stark känsla inom mig just nu,
den började växa när jag var i umeå i 3 veckor i Augusti!
Förstår den inte riktigt men den kommer varje dag och nu
när jag är sjuk gör den mig ledsen men jag vet att de kommer gå lättare sen,
känner mig verkligen som en zombie i huvudet dom här dagarna
och musklerna orkar ingenting!

Jag är dock grymt peppad på att bli frisk o hoppas de sker snart!
jag behöver lite styrka!


Love,

SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0