Kräftskiva på IKEA

Morgonstund har guld i mun?



Började dagen med en underbar stund för mig själv o frukost,
denna svala morgon på balkongen!




och avslutade ikväll med KRÄFTSKIVA!!! på IKEA!!

   
  

Jag fick en skum men behaglig känsla i magen när jag klev in på IKEA i USA,
det kändes bara så hemma, svensk mat, svenska möbler/företag och dessutom
kräftskiva (crayfish party) och massa Amerikaner kom fram till mig (varför, för att jag är blond?)
och frågade hur man skulle äta dom osv.
Men de var otroligt trevligt och vi samtalade med trevliga människor och var på gott humör!
Jag körde också en hel del bil idag, och de gör mig så lycklig!
Dessutom hittade jag till IKEA vilket är en bra bit härifrån och trafiken var galen!

En underbart trevlig dag, jag uppskattar varje minut!
Kram,
/SF

Kommentarer
Postat av: Therese (friskis)

Å vad roligt du verkar ha :D härligt att få lite svenskt i vardagen!!

2008-09-18 @ 08:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0