Tisdag. .

Simmning 15 min
Bröst/Rygg.
Underbart skönt dom första längderna sen blev de tungt!
Blir rätt tråkigt att träna och svårt att vara disciplinerad när man är otränad!
men jag försöker så gott jag kan, och svär lite inombords!
nu är jag mör i musklerna och mysigt trött! 
Vill bara krypa ner under täcket o se mitt inspelade GossipGirl Avsnitt med mjölk o kaka!


Msn snack och Skype samtal med mina nära och kära idag på planeringen!
om ni andra också är intresserade är jag inne klockan,
1.00 USA/19.00 Sverige eller 3.30 USA/22.30 Sverige


Träffade på Dörrvakten Robert (världens snällaste) vid hissen idag!
och han följde mig upp på min våning och pratade en del och när jag kliver av hissen hör jag,
-Sanna, the other way...
Tänker generat DAMN!, nu gör jag det igen och börjar skratta. . . hahah
Går alltså åt fel håll på min egna våning!! men vi har4 hissar
på olika positioner och varje gång jag kommer ut är jag lika förvirrad!

XOXO SF

Kommentarer
Postat av: Elin i DC

"Sanna, the other way..." Haha, det kan handa den basta :) Allt bra?

2008-09-10 @ 03:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0