Middag, Limmo o Sleepover!

Vem hade kunnat tänka sig att JAG, skulle flytta till USA,
ha sleepovers hos vänner på manhattan, festa hela helgerna,
får gratis middag och alkohol nätterna långa varje helg,
träffa så många nya människor/vänner från hela världen,
kunna shoppa och leva livet i NYC, prata engelska varje dag,
lära mig spanska, "order in" när jag inte orka med något annat.. . .

Jag känner mig speciel och nästan som en kändis när man går ut,
blir behandlad på bästa sätt  av ens promoters och får alltid tillgång till V.I.P
 med allt vad det innebär, dessutom att bli uppvaktad
och känna sig faktiskt exotisk med sitt svenska utseende!

igår spenderades kvällen på en en populär lounge downtown!
Började  middag, alkohol (gratis ) och nya vänner !!
sen förflyttade vi oss till VIP delen och softade med våra drinkar,
och slutde på dansgolvet trots att mitt tillstånd var rätt hängit.. .
(kunde inte andas genom näsan och tappade tillslut rösten)
Sen tog vi limosin hem till Helene, och hade sleepover där!





trots irriterande hals, hosta o hes röst!
Vaknad upp utvilad till ljuset från dom enorma fönstrerna som täcker typ 50 % av lägenheten
och ger en utsikt över en del av manhattan,(underbart!!)
Sen serveras det frukost i köket, banan, blåbär, vindruvor, smootie, Pannkakor!!
Best sleepover ever!!

 
   
 

Kommentarer
Postat av: dina

DU, vem är den där svarta snyggingen?!

2008-10-03 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0