5 Dollar, högklackat och dans!





 
  





En underbar helkväll med liveframträdande (Shaka Dee) för endast 5 dollar,
och då är de bara busspengarna!
Jag är en lyckligt lottad människa!

Jag tror en spärr släpptes igår, jag blev bara helt fri på dansgolvet,
jag hade så underbart kul och släppte allt i mitt huvud, första timmen utan alkohol!
Vi dansade trots blodiga onda fötter med våra nya högklackade skor!
från 12-3 dans, vodka och uuunderbar musik!
Musiken var en enda mix med alla dom nyaste hitsen och golvet var som en stor ring
folk stod på scenen och runt om och en massa folk i mitten.
sen var scenen nästan på golvet så när Shaka Dee uppträdde stod han just framför mig
och de var en grym känsla! han sjöng till och med till mig och Julia och vi blev genast
dom där fnittriga flickorna!

http://www.youtube.com/watch?v=WgwquRuGNeg
För er som inte vet vem Shaka Dee är så har han bla.
samarbetat med Kat Deluna med hennes låt,  Run the show!

Att ta sig in igår däremot var kanske inte lika lätt som förra gången,
eftersom denna klubb är större och vakterna lika så, jisses dom såg alla ut som
John Coffe i The green mile! och var väldigt misstänksamma från början men
tillslut fick jag dom på min sida och var därför otroligt trevliga efter det och ville att vi skulle komma
nästa helg också! Jag älskar klubblivet, kan de bara få fortsätta såhär, billigt och underbart kul!

Kram SF!

Kommentarer
Postat av: dina

sjukaste vad snygg du va!! ;)

2008-09-16 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0