Vi ses via SKYPE!

Middagen blev. . . . . SUCCE!!!!
Gissa om jag var nervös, men mamma gillade det verkligen och
frågade varför jag inte lagar oftare
så med lite mer självförtroende i matlagning så blir de repriser,
nästa vecka funderar jag på lax!
Dessutom hade vi ett långt samtal ikväll vid middagen,
jag fick beröm för mitt arbete och vi pratade om
hennes bakrund, familj osv! Det behövdes!

Precis som jag skrev innan så var jag på ett shoppingmall här i närheten och köpte mig lite grejs,



*Fotoalbum ,dags att börja skapa ett minne!
*Limpennor till det, hoppas dom är lika bra som dom verkar!
Vit penna, till fotoalbumet som har svarta papper
*Headset, Nu ska jag börja använda SKYPE!

SÅ till alla som vill prata med mig LIVE och GRATIS!
dags att skaffa SKYPE! 

www.Skype.com 

Jag lyckade också ta mig till gymmet idag, hahah och hjälp
jag fick typ ont i hjärtat efter första 15 minuterna på springbandet!
och musklerna var något ömma när jag gick därifrån!
men nöjd var jag ;) Det ska bara upprepas några veckor till så kanske jag börjar känna resultat
bakom all Cream Cheese och Bagels!!! (jepp jag är inkörd på vitt bröd och mycket fett och jag GILLAR DET!)

Vi hörs imorgon alla skypeare!
KRAM, SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0