Vilse?


Tags att ta sig ur skalet med bilkörningen och se sig omkring lite grann!
Så Idag var de dags, Jag och Julia tog min bil och åkte till New Port Shopping Mall!
Vägen dit var nervig, vi valde att ta ut information från internet om vägen dit, DÅLIGT BESLUT!
Det gick åt pipan och vi körde vilse 10 ggr om! det som skulle ta 15 minuter tog 60 minuter!
men huvudsaken var ju att vi tog oss dit :) och de var en fröjd att vara där!
Jag köpte mina "Första" högklackade (förrutom balskorna men dom gills inte pga de var bara för en kväll)
Dom är riktigt höga och massiva men otroligt läckra! och passar nog in på klubben!
Dessutom hittade jag favoritaffärer inför hösten och smakade min första cupcake, Choklad såklart!

   Cupcakes dags!    Utanför Hollister, en av favoriterna!

Efter det åkte vi till donken, för första gången i staterna, det var välbehövt o gott!
men de var nog också sista gången, finns ju en del andra alternativ!


Ikväll blir det nog galet, som sagt vet jag aldrig hur en kväll börjar eller starta här borta
så infon och smaskiga detaljer kommer senare!
Nu är de dags för en härlig middag med min familj och förberedelser för kvällen!

Njut av helgen!
Kram, SF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0