Yacht Party

Jag hade förväntat mig världens fetaste yacht med all dess lyx en sådan kan ha,
det var en stor båt men lyx o den typen av människor en sån kan locka till sig fanns inte till.
Vi 8 tjejer ställde oss i kön som var 90% latinos och började känna taggen,
då dyker en vakt upp och ber om våra IDs, vilket är illa eftersom dom flesta är 20
och bör inte visa upp våra legg utan bara gå direkt in med vår promotor
 (som inte dykt upp vid den tiden). . Vakten kollade på våra legg och sa helt enkelt
-att ni får inte komma in! DÅ kommer vår promotor och pratar med vakten och
så får vi uppleva vår första muta. . 10 dollar var, så var allt ok igen! KNAS!

väl inne på båten får vi peja för vår alkohol (vilket man inte är van vid längre)
men jag klagar inte :) man får väl betala för sig ibland här också! hah. .
men börjar dock bli bortskämd!

Efter ungefär en timme ute på vattnet vänder  båten tillbaka,
när den lägger till i hamnen, frågar jag vakten vad som händer
och han säger att en TORNADO är påväg!!! förstår ni min panik,
jag ville ju bara av båten och gömma mig i en källare, tornados är min värsta mardröm
och jag är ute på en båt!! men alla sa att det var lugnt och den är 7 timmar bort. .
Så festen fortsätte och dansgolvet var en av favoriterna den kvällen!

 

   


 

/SF

Kommentarer
Postat av: dina

du lever livet!! krya på dig vännen. och satan så snygg du va i klänningen!! hur gåre med killarna? ;)

saknar dig. puss

2008-10-03 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0