"påskhelgen"

jag firar inte påsk iår.
i protest
mot mig själv.
för att jag inte är i min stuga i fjällen m familjen o skotrarna..

men inte har jag legat på latsidan iaf.


FREDAG.
Maria fyller år, och vi firar stort.
tårta till frukost, Oreotårta såklart..
jag tjejerna och maria går till burger king till lunch.
på kvällen dyker jag upp som överraskning till middagen i marias hus
succé, hela släkten var där och jag kände mig hemma, återigen!
kvällens kommentar/komplimang
jag och monica (marias dotter) disskutera college
och jag undrar vad tusan jag skulle få scholarship i..........
då säger en av kusinerna som är 12
" I know what you can get scholarship for, for being kind" aaaaawww!

ni kanske då undrar vad jag gav maria i present?
ett kort skrivet på min spanska. hhahh..
ett marc jacobs armband, "Servame. Serva bote" (rädda mig så räddar jag dig)
och en cupcake (som jag gav på morronen när hon kom innanför dörren)

LÖRDAG


Woodbury Commons Outlet
nästa dag åker jag och Monica(marias dotter)
till detta giganstiska Outlet bland bergen..
tyvärr lite för dyrt, prada. gucci.. osv
men hittade nåra kap på Calvin klein.
dessutom tog jag en margarita till lunch.  den satt bra!

 
 

Bonfire, Pizza, Öl, mjukiskläder o tajts. hos Madde
underbar kväll som slutade på en riktig amerikansk bar...hah
va har de blivit av mig..
ja gillare´



SÖNDAG
   
   

  

  

Jag o Joss. på Bronx Zoo en kall men solig söndag!
Check!



SF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0