Lycka!

♥ De kommer ett samtal på min amerikanska mobil på torsdag kväll,
en främmane svensk kvinna är på andra sidan luren och jag blir förvirrad
hon berättar att jag ska delta i publiken på livesändningen av 
FILIP & FREDRIKS SÖNDAGSPARTY i NYC på söndag den 26 april.
DÅ faller allt på plats, jag hade skrivit upp mig för ett tag sen på en lista
att få delta i deras program och jag har kommit med på listan....
SHIT, världens skönaste snubbar, livesänt tvprogram i nyc.  jag är väl ganska nöjd!!!



♥Känns kanon med min host familj och då är ju livet ganska enkelt,
och jag känner att min sista tid ska spenderas lite extra med min familj,
har ju bara 4 månader kvar, känns väldigt konstigt!
Igår, Fredag spenderades på CAFE eller THE CAVES som vi kallar det,
ett super mysigt ställe som är då byggt som små grottor
igentligen värsta dejting stället och fantastiska efterrätter som vi beställde!

 

Ø Två kanon biopremiärer har skett denna vecka,
The soloist (har läst boken och ska verkligen se filmen)
Earth (köper man en biljett planteras ett träd för biljettkostnaden)

√ Gjorde klart mina 2 papers från Silverbay college,
5 sidor om mig själv och min upplevelse här och
5 sidor om valfritt ämne relaterat till USA, jag skrev om hiphop.
och ja som vanligt sitter man sista dagen...
skrev klart allt igår, fredagen och skickade in...
så nu är jag FRI!!



Söndagspartyt går på kanal 5,
kl 21.00 i Sverige. see ya!

/SF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0